Zasady odstąpienia od umowy

1. Klient ma prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 30 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zwrotowi nie podlegają artykuły personalizowane oraz na zamówienie.

2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 30 dni od dnia w którym Klient wszedł w posiadanie rzeczy (Produktów) lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Klienta weszła w posiadanie rzeczy (Produktów).

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy Klient musi poinformować Sprzedawcę – tj. Magdalena Pudełek, heymoonbaby.pl, prowadząca działalność nierejestrowaną w Tychach 43-100 przy ulicy Honoraty 42, dane kontaktowe: e-mail: helloheymoon@gmail.com, Tel. +48 667 256 441 o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

4. Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

6. Skutki odstąpienia od umowy:

6.1 W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy Sklep Internetowy zwróci otrzymane od Klienta płatności, za wyjątkiem poniesionych już kosztów wysyłki, w terminie 14 dni od dnia, w którym Sklep Internetowy odebrał przesyłkę ze zwrotem zamówienia. Jeśli Klient zdecyduje się na zwrot zamówienia, odjęte zostaną koszty wysyłki poniesione przez sklep. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Klienta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku Klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

7. Zwroty w formie przesyłki pobraniowej nie są akceptowane.

8. Zwracany towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu, a przede wszystkim nie może nosić śladów użytkowania Towaru (Przedmiotów), a także musi posiadać oryginalną metkę.

9. Zwracane produkty należy przesłać na adres heymoonbaby, Magdalena Pudełek, ul. Hutnicza 19/1, 41-506 Chorzów, Tel. +48 667 256 441 niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 5 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli towar zostanie odesłany przed upływem terminu 5 dni od poinformowania Sprzedawcy o zwrocie np. drogą elektroniczną.

10. Koszty dostawy zwracanych produktów ponosi Klient.

ZAŁĄCZNIK NUMER 2 DO REGULAMINU – FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy; formularz w wersji papierowej dostarczany jest również do każdego zamówienia)

Pobierz załącznik: heymoon_formularz zwrotu


Reklamacje

1.W razie wystąpienia w Produkcie: niezgodności z umową, wad fizycznych oraz uszkodzeń powstałych w toku dostawy, Klient ma prawo skorzystania z opisanego poniżej postępowania reklamacyjnego. W zakresie nieuregulowanym w postanowieniach poniższych zastosowanie znajdują przepisy Ustawy oraz kodeksu cywilnego.

2. Reklamację można zgłaszać w formie pisemnej wysyłając ją na adres: heymoonbaby, Magdalena Pudełek, ul. Hutnicza 19/1, 41-506 Chorzów.

3. Formularz reklamacyjny dostępny jest do pobrania: heymoon_formularz reklamacji

4.  Reklamacja zgłaszana jest przez przesłanie Produktu na adres Sprzedającego, wraz z pisemnym oświadczeniem o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej (Sprzedający nie przyjmuje przesyłek za pobraniem).

5.  Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej oraz Produktu.

6. W razie uwzględnienia reklamacji, Produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na identyczny Produkt pozbawiony wad. W razie braku możliwości dokonania naprawy lub wymiany, Sprzedawca zwróci Klientowi cenę Produktu, na następujących zasadach:

(I) na wskazany przez Klienta w oświadczeniu o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej rachunek bankowy albo

(II) przekazem pocztowym na adres wskazany przez Klienta w Zamówieniu, chyba że w oświadczeniu o woli skorzystania z procedury reklamacyjnej Klient wskaże inny adres.

7.  W razie nieuwzględnienia reklamacji, Sprzedający poinformuje o tym Klienta, który może odebrać Produkt od Sprzedającego. W przypadku odesłania produktu, który nie został uwzględniony reklamacją, koszty odesłania produktu przez Sprzedającego ponosi Klient.

8.  Rozwiązanie Umowy o korzystanie z Serwisu z jakiejkolwiek przyczyny lub zaprzestanie prowadzenia Serwisu nie wpływa na zawarte za pośrednictwem Serwisu umowy sprzedaży Produktów. 

Shopping Cart